NABÍZÍM VÁM VÝHRADNÍ SPOLUPRÁCI

... a víte proč?

Protože výhradní smlouva zaručuje prodávajícímu kompletní servis ze strany realitní kanceláře, dosažení nejvyšší možné prodejní ceny a zkrácení doby prodeje. Většinou se uzavírá na dobu určitou (3-6 měsíců s automatickým prodloužením, může být ovšem i kratší). A během této doby Vás zastupuje pouze jedna realitní kancelář, a to i v případě, že si kupujícího naleznete sám. Poté zaleží na dohodnutých podmínek mezi Vámi a Vaší realitní kanceláří, jakým způsobem je dohodnuta odměna za kompletní servis. V žádném případě není majitel nemovitosti omezen v užívání, jen se zavazuje, že jeho nemovitost bude nabízet jedna realitní kancelář.

Smlouva zavazuje makléře/kancelář k provádění všech úkonů a činností za podmínek stanovených mezi makléřem/kanceláří a klientem.

  Důvěryhodnější nabídka nemovitosti pro případné zájemce

  Maximální servis pro Vás ze strany Vašeho makléře

  Více vynaložených prostředků a investovaného času na prodej Vaší nemovitosti Vaším makléřem

  Díky povinné spolupráci nabízí Vaši nemovitost všichni makléři spol. RE/MAX v rámci jedné provize

  Vyšší motivaci makléře prodat Vaši nemovitost za nejvyšší možnou cenu v co nejkratším čase

  Komunikace pouze s jedním – Vaším makléřem, který dodržuje dohodnutou prodejní a cenovou strategii

  Pravidelný přehled aktivit Vašeho makléře spojených s prodejem Vaší nemovitosti

  Možnost reklamace služeb podle jednotného reklamačního řádu RE/MAX (vyřízeno do 48h)

 NEVÝHODY OTEVŘENÝCH NABÍDEK (prodej přes více kanceláří)?

  Matení trhu - makléři z různých kanceláří inzerují nemovitost za různé ceny. Nemovitost se v inzerci objevuje často pod cenou ve snaze makléře prodat dříve než ostatní. Také zákazníci často čekají, až stejnou nabídku naleznou za nižší cenu. 

  Pochybnost nabídky - Nabídka, která se na každém realitním serveru objeví v x kopiích se brzy na trhu „provaří”, se stává nedůvěryhodnou a někdy i neprodejnou.

  Nedostatečná inzerce - Pro makléře je prioritní rychlost – potřebují nemovitost co nejrychleji dát na trh, aby byli první. Kvalita inzerce a efektivnost, variabilita inzertních médií není prioritou, protože zakázka je nejistá. Seriózní zájemce nekvalitní prezentace nepřitahuje, ale odrazuje.

  Tlak na podpis smlouvy - Jelikož makléři ví, že čas v případě otevřených nabídek hraje nejdůležitější roli, budou se snažit, aby klient podepsal s prvním zájemcem a to i v případě nevýhodné ceny. Makléř nezastupuje exkluzivně jen prodávajícího a ten se může stát obětí tlaku makléřů na cenu nemovitostí.
 
... tak už to víte?
 
otázka k zamyšlení: dáte např. své ojeté, ale "milované" auto do bazaru bez řádné smlouvy, kde bude jasně napsáno za jakých podmínek se bude prodávat......?
 
Takových případů bychom našli v praxi spoustu.
 
Teď už si musí opovědět každý sám.